Про оплачувані громадські роботи та бронювання робочих місць в селі Орлик - Регуляторна Політика - Каталог статей - www.orlic.ua
Головна » Статті » Регуляторна Політика

Про оплачувані громадські роботи та бронювання робочих місць в селі Орлик

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРГО АКТА

-  проекту рішення виконавчого комітету Орлицької сільської ради
"Про оплачувані громадські роботи та бронювання робочих місць в
селі Орлик"


 1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.
Проблемою, на вирішення якої спрямована дія цього регуляторного акта, є низька ймовірність самостійного працевлаштування соціально вразливих категорій незайнятого населення.

2. Цілі державного регулювання.
Основною метою даного регулювання є виконання вимог Закону України „Про зайнятість населення”, Положення про порядок бронювання на підприємствах, в організаціях та установах робочих місць для обов’язкового працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.1998 р. № 578, забезпечення  працевлаштування працездатних громадян у працездатному віці, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці. Цілями регулювання є створення додаткових робочих місць для працевлаштування осіб квотної категорії, в т.ч.:
- жінки, які мають дітей до 6 років, одинокі матері з дітьми до 14 років або дітьми-інвалідами;
- молодь, яка закінчила або припинила навчання у  ЗОШ, професійно-технічних або вищих навчальних закладах, та якій надається перше робоче місце;
- молодь, яка звільнилась із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби, та якій надається перше робоче місце;
- особи передпенсійного віку;
- особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.
Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:
- працевлаштування громадян на новостворених робочих місцях, що є малоймовірним протягом дії регуляторного акта;
- працевлаштування громадян за рахунок надання дотацій роботодавцям на створення нових робочих місць (застосування цієї альтернативи сприятиме працевлаштуванню незначної кількості осіб).

4. Механізм та заходи, що пропонуються для  розв’язання проблеми:
- розрахунок кількості заброньованих робочих місць проводиться у відсотковому відношенні до чисельності працюючих на підприємствах та за погодженням з роботодавцями;
- підприємства у встановлений термін після прийняття регуляторного акта погоджують з районним центром зайнятості перелік робочих місць, що бронюються, та поквартальний графік  працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту, на заброньовані робочі місця;
- у разі тимчасового скорочення обсягів виробництва на підприємстві і переведення його працівників на неповний робочий день (тиждень) прийняття на роботу громадян в рахунок квоти робочих місць за погодженням з державною службою зайнятості може бути тимчасово припинено за умови забезпечення дотримання цієї квоти до кінця року в повному обсязі;
- працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту, на заброньовані робочі місця здійснюються тільки за направленням районного центру  зайнятості;
- підприємства зобов’язані працевлаштовувати громадян, які потребують соціального захисту, на заброньовані робочі місця  шляхом укладання трудових договорів і про прийняте рішення  у встановлений строк повідомляти районний центр зайнятості. У разі відмови у прийомі на роботу громадян, які належать до категорії соціально незахищених, у межах встановленої броні  підприємства зазначають мотиви відмови та за кожну відмову центр зайнятості стягує з підприємства штраф у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат. Одержані  кошти  спрямовуються до місцевої частини державного фонду сприяння зайнятості населення і можуть  використовуватися на фінансування витрат підприємств, які створюють робочі місця для працевлаштування  зазначених категорій громадян  понад  встановлену квоту робочих місць;
- оприлюднення в засобах масової інформації та у мережі Інтернет пропозицій щодо працевлаштування на заброньовані робочі місця.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Головним зовнішнім фактором, який негативно може вплинути на дію регуляторного акта, є послаблення економічного становища підприємств, організацій, а також державна реєстрація припинення їх діяльності.
Здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог регуляторного акта проводиться  шляхом щомісячного моніторингу статистичних даних, тобто центр зайнятості аналізує використання заброньованих робочих місць для працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту та кількість вільних робочих місць з числа заброньованих.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат від регулювання, яке запроваджується:

                      

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Місцева влада

Виконання соціальної функції. 

Додаткові витрати відсутні

Суб’єкти підприємницької діяльності

Зростуть можливості забезпечення укомплектування робочих місць за рахунок незайнятого населення, професійна підготовка та перепідготовка за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Втручання в кадрову політику підприємств, установ та організацій

Незайняте  населення

Працевлаштування соціально незахищеного населення, зростання доходів населення.

Відсутні

 

 

7. Строк дії регуляторного акта.
Запропонований регуляторний акт діє на протязі 2011 року та включає в себе можливість внесення змін шляхом корегування встановленої квоти робочих місць на підприємствах та в організаціях для працевлаштування незахищених верств населення, а також його відміни в разі змін нормативно-правових актів вищого рівня, що регулюють дане питання.

8. Показники  результативності регуляторного акта.
Шляхом прийняття цього регуляторного акта будуть контролюватися показники  працевлаштування осіб із числа соціально незахищених категорій громадян у працездат-ному віці, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці та перебувають на обліку в центрі зайнятості.

9. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта.
Базове та повторне відстеження буде проведено у відповідності до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі АРВ, відстеження результативності буде здійснюватись статистичним методом.

 Секретар Орлицької сільської ради                             Г.Б.Дудка



Категорія: Регуляторна Політика | Додав: GOD (07.04.2011)
Переглядів: 652 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Регуляторна Політика [10]
Регуляторні акти
Плани заходів [3]
Благоустрій
Попередження корупції [1]
Антикорупційні заходи
Ваш кошик порожній
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0