Додаток до АНАЛІЗУ ВПЛИВУ - Благоустрій - Плани заходів - Каталог статей - www.orlic.ua
Головна » Статті » Плани заходів » Благоустрій

Додаток до АНАЛІЗУ ВПЛИВУ

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
Даний регуляторний акт встановлює порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою в селі Орлик, регулює права та обов’язки учасників правовідносин у сфері благоустрою, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку та додержання тиші на території села. Також запропонований регуляторний акт покладає обов’язковість виконання його положень всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також громадянами, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, що знаходяться на території села Орлик .
            На підставі вимог п.п. 4 п. 1 ст. 42 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів притягаються особи, винні у порушенні правил благоустрою територій населених пунктів.
До ймовірних факторів, які можуть вплинути на дію акта та призвести до невиконання окремих його положень, можна віднести невідповідальність та ігнорування регуляторного акту або його окремих положень суб’єктами, на яких поширюється його дія. Також до ймовірного фактору впливу частково можна віднести і питання фінансування робіт по утриманню та відновленню об’єктів й елементів благоустрою.
           В цілому, максимальна ефективність впровадження цього регуляторного акта та досягнення ним поставлених цілей досягається у разі його дотримання всіма суб’єктами, на яких поширюється дія акту.
            
6. Визначення очікуваних результатів від прийняття регуляторного акта.
Для населення села Орлик
-більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами;
-користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану об’єктів благоустрою;
-покращення санітарного стану села;
Для сільської ради:
-більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами;
-ефективне використання та збереження об’єктів та елементів благоустрою міста;
-покращення санітарного стану села;
-створення умов для сталого розвитку села;
-удосконалена робота комунальних служб села.
-підвищення відповідальності посадових осіб органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, а також громадян, у тому числі іноземців та осіб без громадянства;
Для суб’єктів господарювання:
-більш детальне упорядкування відносин між усіма суб’єктами;
-користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану об’єктів благоустрою;
-покращення санітарного стану села
 
7. Строк дії регуляторного акта. 
При змінах у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні зміни та доповнення.
Строк дії запропонованого регуляторного акта необмежений.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта.
Результати дії регуляторного акту можна відстежити за наступними показниками:
-кількість порушень у сфері благоустрою і додержання тиші та складених по них протоколів і постанов про притягнення до адміністративної відповідальності;
-розміри витрат та обсяг проведених заходів, пов’язаних з проведенням робіт з будівництва, ремонту, реконструкції та утримання об’єктів благоустроюсела (бюджетні та власні кошти);
-розміри надходжень до бюджету села за порушення Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші в селі Орлик;
-кількість укладених договорів про вивіз сміття та відходів;
-кількість позовів до суду про стягнення коштів внаслідок порушення Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші вселі Орлик;
-кількість приписів про припинення або усунення наслідків порушень регуляторного акта; 
-рівень поінформованості суб’єктів господарювання та громадян з основних положень регуляторного акта;
-порівняння стану благоустрою села з попередніми роками.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта у разі його прийняття.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися на підставі статистичних даних виходячи із зазначених показників результативності. 
Оскільки для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності даного регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання ним чинності, розробником цього проекту.
Повторне відстеження результативності даного регуляторного акту буде проведено через два роки з дня набрання ним чинності.
Періодичні відстеження результативності цього регуляторного акта здійснюватимуться раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Секретар Орлицької сільської ради                                          Г.Б.Дудка

 

Категорія: Благоустрій | Додав: GOD (07.04.2011)
Переглядів: 285 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Благоустрій [3]
Озеленення
Ваш кошик порожній
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0